Exkluzívne! Rozhovor so Zoe z Rakúska!

Už dnes začíname nášu sériu rozhovorov s účastníkmi Eurovízie 2016 ktorá sa bude konať vo švédskom Štokholme. Prečítajte si rozhovor so Zoe z Rakúska, ktorá bude reprezentovať svoju krajinu s piesňou Loin d´ici.
OGAESK- Ahoj Zoe. Sme veľmi radi že si si na nás našla čas. Gratulujeme ti k reprezentácii Rakúska na Eurovízii. Povedz, čo pre tebá znamená účasť na Eurovízii?

ZOE- Vždy to bol môj sen, vystupovať raz na Eurovízii. Minulý rok som sa zúčastnila kastingov, no neuspela som. Ale moje motto znie- Nikdy sa nevzdávaj! A tak som tu :) A som šťastná.

OGAESK- Môžeš nám povedať viac o tvojej piesni Loin d´ici? Čo ťa inširovalo na tejto piesni?

ZOE- Loin d´ici je pieseň o ceste do imaginárneho raja, kde všetci šťastne spievajú a tancujú. Nie je to ozajstné miesto, ale skôr stav mysle. Je to pieseň o ceste a má v ľuďoch vzbudiť pozitívne vibrácie a vyčarovat úsmev na tvári tým ktorí ju počúvajú.

OGAESK- Môžes sa predstaviť naším čitateľom?

ZOE- Ahojte, volám sa Zoe. Mám 19 rokov a som speváčka, skladateľka a herečka z Viedne. Vyrastala som v hudobníckej rodine a hudba vždy hrala špecifickú úlohu v mojom živote. Môj otec je hudobník a producent, tak som začala spievať už ako malé dieťa. Profesionálne som sa začala hudbe venovať hneď po maturite. Minulý rok som vydala svoj debutový album a zahrala som si v dvoch populárnych rakúskych seriáloch a tak sa mi dostalo medzinárodnej pozornosti cez web www.globalrockstar.com. Skúšala som sa zúčastniť Eurovízie 2015 no nevyhrala som rakúske národné kolo. Ale bola to skvelá skúsenosť. Tento rok som bola vybraná ako rakúska reprezentantka a som šťastná, vďačná a hrdá :)

OGAESK- Si fanúšik Eurovízie? Máš obľúbenú pieseň alebo interpreta v rámci celej súťaže?

ZOE- Samozrejme! Vyrastala som na hudbe a Eurovízia bola vždy špeciálna udalosť v našej rodine. Vždy ma fascinovalo pódium, svetlá a show. Milujem ABBU, a teda aj pieseň Waterloo. A Loreen s piesňou Euphoria je moja najoblúbenejšia!

OGAESK- Počula si už tohtoročné piesne? Máš svojho favorita?

ZOE- Počula som už všetky, ale nedá sa povedať že mám favorita pokiaľ som ich nepočula naživo a nevidela ich vystúpenie. Ale tento rok je veľa krásnych piesní a veľa skvelých spevákov. Pravdupovediac, verím že Eurovízia je o troch minútach na pódiu v semifinále alebo vo finále. Tieto minúty a spôsob akým sa umelec spojí s publikom sú podľa mňa rozhodujúce.

OGAESK- Môžes nám povedať ako sa pripravuješ na svoje vystúpenie v Štokholme?

ZOE- Veľa trénujem na bežiacom páse pretože na ňom budem počas spievania kráčať. Takže si musím dávať pozor aby som nespadla a zároveň sa počas spievania cítiť pohodlne. Budem sa snažiť vykresliť pieseň ako cestu cez krajinu fantázie až do raja.

OGAESK- Bola si už niekedy na Slovensku alebo v Česku?

ZOE- Pred pár rokmi som bola so školou v Prahe. Bolo nám super. Videli sme a navštívili veĺa nádherných miest. Výlet a mesto som si užila :)

OGAESK- Chcela by si niečo odkázať fanúšikom na Slovensku a v Česku?

ZOE- Drahí fanúšikovia na Slovensku a v Česku, veľmi sa teším  na Eurovíziu 2016 a nemožem sa dočkať vystúpenia a spievania Loin d´ici pre Vás. Ak sa Vám moja pieseň páči a cítite sa šťastní po jej počutí, budem poctená ak mi dáte svoj hlas!
Posielam pozdrav z Rakúska :)


Ďakujeme Zoe za čas a prajeme veľa úspechov v súťaži!




zdroj-youtube/google

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára